Nieuwsbrief september 2013
N°1 - 18/09/2013

Welkom op onze hernieuwde site van CD&V Waasmunster

Het gunstige verloop van de gemeenteraadsverkiezingen van vorig jaar zorgde er voor dat we, na 18 jaar, opnieuw een bestuur in onze gemeente hebben met een CD&V Burgemeester aan het roer.

Begin dit jaar is het partijbestuur grotendeels vernieuwd, met mezelf als kersverse voorzitter.

Bij al deze veranderingen vonden we het ook gepast om onze website in een volledig vernieuwd kleedje te steken. Met de ondersteuning vanuit CD&V-nationaal en met enkele enthousiaste vrijwilligers kunnen we jullie onze lokale CD&V-website voorstellen.

We willen er een actieve website van maken die zeer regelmatig geactualiseerd wordt en waar je steeds de recentste informatie kunt vinden over onze werking.

Veel surf-plezier !

Peter Van Bossche

Voorzitter CD&V-Waasmunster

Start project "Goed Gezind Waasmunster"

VERBINDEN,  VERZORGEN,  VERSTERKEN en  VOORUITZIEN.

Dit zijn de 4 basisprincipes van waaruit de CD&V van Waasmunster haar beleid wil voeren. Wij willen van onze mooie gemeente een hechte gemeenschap maken. Een lokale samenleving waarin plaats is voor iedereen en waar iedereen zich thuis voelt, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst. Kortom, wij streven naar een gemeente waar iedereen goedgezind kan leven.

Daarom lanceert CD&V Waasmunster het project ‘Goed Gezind Waasmunster’, waarin wij samen met jullie op stap willen gaan om dit doel te bereiken. Wij starten dit project op de dag van ons jaarlijks eetfestijn, dit jaar op zondag 29 september om 10.00u in het POC.

Ben je geïnteresseerd? Heb je zin om mee te doen? Spreek ons aan of lees meer op onze vernieuwde website.

Jaarlijks eetfestijn op 29 september 2013.

Naar jaarlijkse traditie vindt dit najaar, op zondag 29 september, opnieuw ons eetfestijn plaats. In het P.O.C kan je ’s middags, na een aperitief, gezellig samen met ons tafelen. Iedereen is meer dan welkom en daarom hebben we zowel aan de vlees- als viseters gedacht!

Inschrijven kan je via onze website of via één van onze bestuursleden.

Voorafgaand aan het eetfestijn houden wij in de voormiddag onze opstartactiviteit van ons “Goed Gezind Waasmunster”-project. Ook daarvoor nodigen wij jullie graag uit om samen met ons na te denken om van Waasmunster een “Goed Gezinde Gemeente” te maken. Meer informatie kan je vinden op de website of neem contact via info@cdenvwaasmunster.be

zaterdag, 23 september, 2017
Eetfestijn van de burgemeester