Nieuwsbrief CD&V Waasmunster februari 2015
N°8 - 18/02/2015

Uitstap CDenV Senioren naar Europees Parlement

Om het jaar actief in te zetten nodigen wij u alvast uit om deel te nemen aan een daguitstap op donderdag 5 maart naar onze hoofdstad Brussel. We brengen er in de voormiddag een bezoek aan het Europees Parlement waar niemand minder dan Ivo Belet onze gids zal zijn.

Na de lunch staat het legermuseum op het programma waar we een overzicht krijgen van allerlei legermateriaal door de jaren heen. Na dit historisch en militair bezoekje gaan we even de dorstigen laven om nadien terug af te reizen naar Waasmunster waar onze aankomst voorzien is rond de klok van 18.00u.

Het programma op een rijtje:

• Verzamelen op de parking van Hoogendonck om  9.00u en vertrekken stipt om 9.15u
  • 11.30u tot 13.00u geleid bezoek aan het Europees Parlement
  • 13.00u tot 14.00u lunch (1 drankje inbegrepen)
  • 14.00u tot 16.00u bezoek aan het legermuseum (expo ’14-’18)
  • 16.00u tot 17.00u gelegenheid om een drankje te nuttigen
  • 17.00u : we reizen af  naar Waasmunster aankomst voorzien rond 18.00u (indien er geen files zijn, natuurlijk)
We kunnen u deze leuke en interessante dag aanbieden voor de prijs van 49 euro inclusief: bus, lunch + drankje, gidsen en inkom legermuseum (inkom Europees Parlement  is gratis)

Het aantal plaatsen is beperkt tot 58 personen dus wees er vlug bij en schrijf je zo vlug mogelijk in. De betaling geldt als inschrijvingsbewijs. We sluiten de inschrijvingen af op 22 februari  (rekeningnummer BE 69 7330 3287 8178 met vermelding 05/3 naam en aantal deelnemers). Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, snel zijn is de boodschap!

Het Europees Parlement vraagt wel een aantal gegevens van de bezoekers voor de veiligheid van de instelling. Vandaar dat je best zo snel mogelijk contact opneemt met  Hubert Van Remoortere; je kan je gegevens ook doorsturen via mail hubert.vanremoortere@telenet.be .

We kijken er naar uit om samen op stap te gaan!

zaterdag, 23 september, 2017
Eetfestijn van de burgemeester