Voorzitter Peter Van Bossche

Waar een WIJ is, is een weg
Dit is niet zomaar één of andere reclame slogan, maar deze zin omvat de visie, waar wij als CD&V voor staan. Onze samenleving en onze wereld is vandaag bezaaid met tegenstellingen en conflicten, die voortdurend worden uitvergroot. Wij, als CD&V, zijn overtuigd dat de oplossing van veel problemen juist ligt in het samenbrengen van mensen, in plaats van steeds te wijzen op de verschillen.
Als wij een WIJ-gevoel kunnen creëren, dan kunnen wij ook samen een weg vinden naar de oplossing van de conflicten.
Ook lokaal in Waasmunster maken wij van deze visie ons werkpunt. Samen met alle mandatarissen en bestuursleden, hun partners en familie, en onze talrijke sympathisanten bouwen wij reeds samen aan die weg. Maar ook jullie mening is zeer belangrijk voor ons. Wij willen van ik en jij, samen een wij maken.
Spreek ons aan, deel je ideeën met ons, betrek ons in je initiatieven en samen vormen wij een WIJ en kunnen we de weg vinden naar een beter Waasmunster voor al zijn inwoners.
Wij maken er samen werk van !
Tot binnenkort
Peter Van Bossche Voorzitter CD&V Waasmunster