Op 2 september is het weer zo ver, de start van een nieuw schooljaar.  Onze plaatselijke CD&V afdeling wil bij de start van het schooljaar de focus leggen op de jongste weggebruikers. Of ze nu te voet, met de fiets of met de step naar school vertrekken, het is belangrijk dat ze veilig op de schoolbanken terecht komen.

Daarom zie je in het straatbeeld onze affiches "Veilig terug naar school" verschijnen.  Zo willen we extra aandacht vestigen op de jongste weggebruikers.  Wie zo'n affiche aan het raam hangt maakt bovendien kans op een verkeersveilige prijs! Aarzel dus zeker niet om ook jouw affiche nog te vragen.

Ook onze bestuursleden zijn op maandag 2 september op pad. Aan alle scholen in Waasmunster delen ze verkeersveilige gadgets uit, die ervoor zorgen dat de leerlingen altijd goed zichtbaar op school geraken.

Heb jij zelf een idee hoe je een lokale verkeerssituatie kan verbeteren ? Weet jij misschien de perfecte plaats voor een nieuwe fietsstraat? Zie jij het zitten om concrete en haalbare voorstellen te formuleren voor onze Waasmunsterse mobiliteitsraad en het Gemeentebestuur?

Participeer dan en wordt lid van de CD&V denktank - Lokaal verkeer, toegankelijk voor leden en niet-leden.

Veel succes met de start van het nieuwe schooljaar, wees voorzichtig !

Lees de reacties ()
Lees de reacties () Verberg reacties