Magda Van Puyvelde

30 maart 1946

• Geboorteplaats:

Wilrijk

1/ Tot 31 december 2021 was ik lid van het BCSD (Bijzonder Comité Sociale Dienst) waar we persoonlijke dossiers van mensen opvolgen

2/ Actief binnen de BIN-werking in Waasmunster, secretaris van Samana, en lid van verschillende sociale verenigingen, bestuurslid CDenV afdeling Waasmunster.

3/ Waar ga ik voor?
Mijn aandacht gaat uit naar de veiligheid in Waasmunster, daarom ook mijn medewerking binnen de BIN, en samen zorgen voor een groene omgeving met veilige, goede fiets- en wandelmogelijkheden zodat we blijvend zorgen voor een aangename woonomgeving in onze gemeente.
Ook belangrijk blijven goede en betaalbare mogelijkheden voor onze jonge gezinnen om in eigen gemeente te kunnen blijven wonen, zodat we in Waasmunster een goede mix van bewoners blijven behouden. Voor onze Senioren en minderbegoeden moeten we hun noden blijvend opvolgen en de juiste omkadering voorzien, en het is die aandacht voor onze inwoners die mij telkens motiveerde om mee aan de kar te trekken.